2010 m. sausio 30 d., šeštadienis

Žiemos negandos

Šiandiena esu pikta ir leisiu sau paburnoti ant kelininkų, kaip tūlas lietuvis, kuris niekada nepraleidžia progos pabumbėti :) Juokas juokais, bet nutiko visai nejuokingas dalykas. Kad keliai šią žiemą siaubingi nėra jokia paslaptis, turbūt retas kuris nėra vienaip ar kitaip nukentėjęs dėl to - tai avarija, tai neįvažiuoja į nevalytą kiemą, tai nėranda vietos mašinai, nes stugso sniego pusnys... Žodžiu, didelė bėda, kuri šiandiena man kainavo daug nervų, automobilio padangą, sugaištą laiką ir 70 litų. O buvo taip, Nemenčinės plente, kuriuo kiekvieną dieną po du kartus važiuoju ir žinau visas duobes ir keikiuosi, kad važiuoju grynu ledu ir dar užpustytu, mano mašinėlę sumėtė ir atsidūriau kelkraštyje, o kelio dangos kraštas suplėšė padangą.. Šiaip esu gera ir atsargi vairuotoja, bet šiom dienom kelyje jaučiuosi, kaip karvė ant ledo :) :( O važiuoti vis tiek reikia..
Na bet negi visi tokie abejingi ir tikrai nėra įmanoma sutvarkyti tų sumautų snieguotų kelių ir kiemų?

Bet situaciją pataisė didelis bliūdas tikros tradicinės baltos mišrainės vakarienei :) Be obuolių, be kumpio - nors esu ragavusi ir tokių šio patiekalo variantų. Recepto nerašysiu, nes visi ir taip žino, o ir šiaip tingisi.

Geriau parodysiu savo paskutinį rankdarbį:


Labanaktis.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą